Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 22 december 2011

Nu är julen snart här.

Med en julig bild så vill jag passa på att önska alla en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.
Så bra post det kom idag .Vi har städat klart och skinkan står i ugnen .Middagen till i morgon är förberedd så i eftermiddag kan jag sätta mej ner och läsa frökatalogen.Beställde fröer och lite olika tillbehör i måndags från Impekta och i onsdags kom en paket i brevlådan.Det kallar jag snabb leverans.Ha det gott alla bloggvänner.

12 kommentarer:

  1. Tittade in och vill önska dej o din familj en skön o fridfull Jul,ungefär samma litteratur som mej läser du :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill önska dig en riktigt God Jul!
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Åh vilken vacker kopparskål!!!Den är så fin.
    Önskar dig en riktigt God Jul!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Mysiga och stämningsfulla bilder :) skönt att läsa att du är hemma och kan julfixa lite, hoppas du mår ok trots behandling och kan njuta av julen. Önskar dig en riktigt God Jul! Julkramar till dig från mig ♥

    SvaraRadera
  5. en stunds avkoppling med härliga tidningar är guld värt
    GOD JUL
    maggan

    SvaraRadera
  6. Har du fått den nya Drömhem?
    Det har inte jag.
    Ha en riktigt skön Jul.
    Julkram från
    Annika

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en ljuvlig och fridfull God Jul!

    Ja, nu kan vi njuta av att läsa frökataloger och sedan beställa frön för nu börjar det nya trädgårdsåret snart.

    SvaraRadera
  8. Härlig blandning på posten, bara det man behöver i julhelgen:) Ha nu en GOD JUL!//Helen

    SvaraRadera
  9. Bästa julpysslet är väl ändå att beställa fröer;)
    Kram,
    Charlotta

    SvaraRadera
  10. Kikar in för att önska dig en riktigt Skön och Fridfull Jul!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  11. En härlig tid nu när frökatalogerna börjar trilla in.
    önskar dig en God Jul!

    SvaraRadera
  12. God fortsättning! Ska också sätta mig och beställa fröer. Nu börjar man längta efter lite trädgårdsarbete, haha.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.