Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 20 januari 2012

Nya blommor som jag beställt

Jaha, nu så har jag beställt en en hel hög med plantor från Lars Danielsson igen.Har köpt av honom förut och fick fina plantor.Han har ju så många fina som inte är så vanliga .Och som man inte hittar så lätt hos plantskolorna .Som ni ser så blev det ganska många Primula.Dessa tidiga budbärare av våren som är så härligt när de slår ut i full blom.Och där var ju flera stycken som jag inte sett förut.Nu är det bara till att vänta på leverans någon gång i April Maj.Ni hittar adressen till Lars nedanför den här texten till vänster.
http://spezialplant.nu

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga växter du har beställt från Larz.
    Jag satt startklar i morse kl. 09.00 och beställde en hel del också :=)
    Man kan fort ruinera sig då man läser hans växtlista.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. I gave a very interesting blog to follow and I love to watch and comment on all the flowers

    SvaraRadera
  3. Wow..tack för tipset! Tur att nätet finns så man kan handla direkt från soffan:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Måste genast spanas in :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.