Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 18 januari 2012

Tjuvstartat.

Ja det har den här Klockvivan gjort.Bommorna har börjat slå ut nere vid jordytan.Lite tidigt .Nu kommer den väl inte att blomma när jag satt ut plantorna i vår.Lite synd.
Och kommer ni ihåg mina Aurikler som jag tog in från växthuset och planterade om.Nu får jag tack för det.Flera av dom har börjat sätta knoppar som växer fram fort.Det därimot tackar jag för.Då vet jag att de kommer klara sej .

4 kommentarer:

  1. Spännande med Auriklerna! själv har jag ingen sådan raritet men det kanske kommer :) Roligt när det sådda börjar visa sig, det är faktiskt något speceillt, att se när fröna tar sig och gror. Jag har inte sått något ännu men kanske till helgen. Ha det så gott ♥

    SvaraRadera
  2. Åh den ser ut att bli jättefin!
    Lova att visa bild på den sen :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Spännande med en blommande växter nu.
    Mina ligger 'sovande' ute under djup snö.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Egentligen gläds man ju mer åt blommor just nu än senare - då kommer ju alla lökväxterna - så det kanske inte är så dumt att dom blommar nu!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.