Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 29 februari 2012

Äntligen

God morgon.
Vaknade till ännu en solig dag.Gårdagen var underbar.Var hos frissan och klippte mig och det var vårdofter i luften.Nästan 10 grader varmt.
Så nu idag kunde jag inte hejda mig längre.Har köpt hyllor till uterummet som R satt upp åt mig.Har en likadan till höger på bilden men den syns inte nu.Och den är tom än så länge.Men känner jag mig själv rätt så blir det inte så länge till.Var kunnat vara där ute och fikat ett par gånger.Vad jag älskar den här tiden när man kan sitta där och bara njuta av solen och ljuset.Nu ska jag ta på mig en tröja och ta med kameran och så gå ut i trädgården och se om det finns fler vårtecken .

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med solsken den här tiden, man får passa på att njuta dom stunder som blir innan det är tid att börja jobba i trädgården.
    Kram
    Mariana

    SvaraRadera
  2. Ser mysigt ut både i uterummet men även ute då gräsmattan är grön och inte vit av snö.

    Önskar dig en toppenfin onsdag!

    SvaraRadera
  3. Ditt uterum ser ut som ett orangeri. Det måste vara ett bra ställe att vinterförvara en del växter.
    Och visst Gunsan! Visst är det underbart när man kan få sätta sig ned i ett glasat rum och njuta av vårsolen!

    /Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.