Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 8 februari 2012

Dubbeldäckare.

Godmorgon.Ja nu undrar ni väl jag menar ,men se på bilden så förstår ni.Auriklen Tosca har satt blommor i två våningar.Mycket vackert.Har jag inte sett förut.Fast så kunde den ju få blomma så alltid om den vill.Två av de andra Auriklerna har satt knopp nu och en av dom har inte blommat förut så det blir spännande.Så trevligt med besök i källaren nu för nästan varje dag så har det hänt något  i alla krukor som finns där.

3 kommentarer:

  1. Vad häftigt! Visst är det så att trots att man vet att det är svårt att få plats med allt så kan man inte hejda sig. Hyllan jag visade i mitt inlägg är ju inte den enda fröhyllan... Det räcker inte långt. Nej, jag har fler på lager och jag hoppas att vårt gästrum blir klart snart så att alla små plantor kan bo där :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Lattjo! Det finns så mycket att förundras över:)

    SvaraRadera
  3. Nämen vad är det jag ser stå där mot väggen?!Min ljuskrona fniss har du den inte uppe???
    Kanske är den på vinterförvaring?
    Så fina o fräscha dina aurikler ser ut.Mina ser inte bra ut...
    Får nog kasta några men då får jag ju plats med flera :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.