Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 1 februari 2012

Fler Aurikler.

Hejsan.Satt och tittade på bilder idag.Och hittade dessa  på Aurikler som jag också har men glömt bort för dom är ute i trädgården.De två översta bilderna är av samma blomma men de har haft olika ljusförhållande.Den översta visar hur den blir med bra ljus.Den andra när den har stått i källaren.Men nu är den utsatt i trädgården.De små bilderna har jag sparat i ett litet format så om jag försöker göra bilden större så blir den suddig
Den här är även den ute i trädgården nu.Och jag tror jag kommer ihåg var.Det får vi se i vår om det stämmer och om den överlevt.Hoppas det.

5 kommentarer:

  1. ÅÅ den var fin!!!
    Ha en alldeles underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina aurikler du har
    Fy vad trist att behöva lägga ut så mycket pengar på tänderna jag tycker att tandvård skulle jämnställas med sjukvård
    kram
    maggan

    SvaraRadera
  3. Hur många aurikler har du!? Jag antar att dom du övervintrar inne visar du upp på en sån där "teater", alltså en trappa. Stämmer det?

    SvaraRadera
  4. Ja Susie det hade jag tänk ordna till i sommar.Tycker det är så snyggt med lika stora terrakotta krukor till alla.Har ett par olika ställen jag funderar på att sätta upp hyllor.Sen har jag lite funderingar på att köpa några till.

    SvaraRadera
  5. Tänk, det hade jag inte en aning om att aurikler tål att stå ute på vintern. Jag lär, jag lär...
    Kram!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.