Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 5 februari 2012

Hjälp vad mina ögen svider.

Hej alla bloggvänner.Kan berätta att det är inte roligt heta gunsan idag.Mina ögon svider något så in i attan idag.Har ju fått både salva och ögondroppar av optikern.Men idag hjälper det inte alls.Får sådana här dagar med jämna mellanrum då ögonen blir besvärliga.Får väl ta kontakt med en ögonläkare om det forsätter så här.Satt mej med en bra bok och skulle läsa men det går inte bra.Inte det här heller men måste få gnälla lite.-19 grader i morse,men man kan ju drömma sej bort lite.Ser att jag tagit den här bilden i juli 2010.Och vad det blommar.
Även den här bilden är tagen 2010 men i augusti Flox och höstanemon blommar.
Ännu en bild från augusti 2010.Jag längtar efter att få se klematisarna jag planterat på var sida komma upp och förhoppningsvis bli fylligare och kraftigare i år.Nu lyser solen ute och jag ska nog inte kika ut med dessa svidiga ögon då det bländar så med den vita snön.Nu ska jag gå ner till maken och få en tyck synd om mig kram.

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga sommarbilder du bjuder på. Underbart! Hoppas ögonen börjar samarbeta med dig och du blir frisk.
    Ha en härlig fortsättning på söndagen!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Oj, nu blev längtan till vår och sommar ännu större! Vilka underbara sommarbilder! Hoppas att dina ögon blir bättre snarast!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick din kram den hade du förtjänat tycker jag.
    härliga bilder du visar...längtar..!!!
    kram Mia

    SvaraRadera
  4. Usch, det där låter inte roligt. Inte mycket annat att göra än att sluta ögonen och drömma sig bort, kanske? Hoppas det blir bättre snart så att du också kan njuta av dina fina somriga bilder!
    Vårsprudlande kram!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.