Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 27 februari 2012

Lite nytt beställt.

Hallå alla glada.
Så är det då Måndag och en ny vecka.Ska idag fortsätta med min tandläkarbehandling.
Det var avsatt 70minuter den här gången men kan nog bli längre.Om allt går som det ska är det klart på onsdag.Gudars så skönt det ska bli.
För ett tag sedan så beställde jag de här Julrosorna från Horto Green AB.Ska göra en julros rabatt i vår.Har 6 st småplantor står på tillväxt som ska sättas där med.Tror det kan bli snyggt om jag får till det som jag tänkt.
Nu ska jag gå och sätta mig och vila och samla mod inför tandläkaren.Tycker inte om att vara där.

6 kommentarer:

  1. Nej, tandläkaren är inte rolig! Din beställning ser jättefin ut. Julrosrabatt lät läckert. Kanske något för mig att fundera på att få till i min Regnbågsrabatt.
    Hoppas det gick bra hos tandläkaren.
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Nä, tandis är inge skoj, för det blir såååå dyrt och jag vill hellre köpa blommor för pengarna:) Härliga Julrosor du beställt, blir intressant att se resultatet sen.//Helen

    SvaraRadera
  3. Det är nog inte många som tycker att det är kul att gå till tandläkaren, inte jag heller! Det är ett nödvändigt och inte minst dyrt ont!
    Hoppas att det går bra och inte tar alltför lång tid.
    Vilka vackra julrosor, det blir säkert en underbar rabatt!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  4. Stackare! Jag hoppas verkligen det gick bra hos tandis idag!! Rolle skulle också tillbaka och göra klart idag, men hans tandis ringde återbud för han var sjuk. Ja, ja, sånt händer ju dom också.....

    SvaraRadera
  5. Ja, lycka till hos tandläkaren då!
    och med Julrosorna också, betydligt roligare......
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt med julrosor och vet du vad?
    Ibland blir det tom bättre än vad man tänkt.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.