Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 3 mars 2012

68 år ung.

God lördagsmorgon. Jaha så är det födelsedag igen.Och man blir bara yngre.Sen jag fyllde femtio så har åren bara rusat fram.Fast jag har ju haft ett bra liv.Det är bara det sista halvåret som har varit lite tufft.Men tror att allt kommer att bli bara bättre från och med nu.Den här fina rosbuketten är från min kära make.Han har valt min favoritfärg .Underbara rosor.

Och i morse när jag kom ner i köket för att äta frukost,så hade den första knoppen på Gardenian slagit ut lagom till min födelsedag.Bra timing tycker jag.Ha nu en skön helg alla trädgårdsvänner.PS i källaren hade ett frö av Prärielök grott.Allium cernuum.Lycka.DS.

7 kommentarer:

  1. Grattis! Vilken underbar bukett från papsen då. Ha en skön dag med syster yster och Harald.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Hoppas solen skiner lika mycket på dig som den gör här hos oss. Vackra rosor och tänk vilken present dina växter bjöd på :-) fantastiskt!
    Ha en underbar fortsättning på födelsedagen.
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Ett stort GRATTIS på födelsedagen
    ha en fin dag
    maggan

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis på din dag. Hoppas att solen värmt dig idag.
    /Johanna

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vilken fin bukett din man köpt till dig.

    SvaraRadera
  6. Grattis, grattis!

    Här hos mig har solen lyst ordentligt idag och det var varmt och skönt hoppas du haft det lika fint på din dag.

    SvaraRadera
  7. Grattis så här i efterhand! Både till årsdagen och groningen i källaren:)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.