Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 5 mars 2012

Mer firande.

God morgon.  Vi vaknade till en värld som var vit av frost.Och nu har solen kommit fram och lyser på denna vackra frostig natur.För vackert är det fast man inte vill ha det.Natten har varit riktigt kall igen.Synd.jag skrev ju igår att vår dotteroch man skulle komma på fika så när det ringde på dörren trodde jag att det var dom.Men där står istället mitt barnbarn Pontus med blommor i famnen.Så glad man blir.Han jobbar på SSAB och en av hans jobbarkompisar som känner mig frågade om han varit hem och grattat sin mormor.Så på så sätt blev han påmind.Han är vårt äldsta barnbarn.Sen kom ju dottern och då var hennes yngsta son med,Han fyllde 18 år för några veckor sedan.Så alla hennes barn är vuxna nu.4st är dom.Av Marie fick jag en så fin schal från hennes butik.Den blir perfekt nu till våren.Härliga färger i den.
Schalen har tofsar i hörnen och små tofsar runt hela kanterna

3 kommentarer:

  1. Åh, så vackert och vilka fantastiska barnbarn.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Så synd att jag inte kände till din dotters butik då vi var i närheten i somras.Hon verkar ha så fina saker där!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar färgglad schal! Skulle passa mig perfekt!!
    Man får tydligen GRATTA så här i efterskott!?

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.