Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 26 mars 2012

Utlottning av böcker

Tänkte jag skulle lotta ut ett par böcker här på bloggen.För att fira vårens ankomst.En god anledning tycker jag.
En lott skriv en kommentar
Två lotter lägg dig som följare av bloggen
Tre lotter Länka till min blogg.Skriv hur många lotter du vill ha.
Dragningen kommer att bli lördagen den 28 April.
Du kan använda bilden om du länkar.
Boken Växthuset är skriven av Maria Åberg Secher.En underbar bok som är orsaken till att jag köpte växthus.
Den andra boken Idebok för Din Trädgård är skriven av Britt-Louise och Göran Malm.Innehåller många bra tips för att bygga upp sin trädgård.
Hoppas ni kommer att vilja vara med på utlottningen av dessa böcker..Ha en bra fortsättning på veckan.


30 kommentarer:

  1. Hej Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning av böckerna! Hoppas på tur!
    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Självklart vill jag vara med och tävla! Jag tar 1 st lott tack! Håller tummarna.
    Kram Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Träsdgårdsböcker kan man aldrig få nog av! Min gubbe kallar det för trädgårdsporr - och jag har alltid en hel trave på nattduksbordet.
    Följare är jag, kommentar har jag ju skrivit nu och så lägger jag upp en länk. Alltså blir det 3 lotter!!

    susie.bloom@telia.com

    SvaraRadera
  4. Vilka fina böcker du lottar ut! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan! Följare är jag redan och länkar gör jag också och kniper 3 lotter! Nu är det bara att hålla tummarna:)
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  5. Min högsta dröm är ett växthus. Men först måste jag läsa på ordentligt. Kanske jag får chans nu? Eftersom jag skriver detta och följer bloggen får jag väl två lotter, tror

    Maggan

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka fina trädgårdsböcker! Jag är gärna med och tävlar med 3 lotter. Ha en trevlig kväll! :-)

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig utlottning!Jag vill vara med såklart!2 lotter tack.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  8. Jeg prøver lykken med 2 lodd!

    SvaraRadera
  9. Jag brukar kika in på din blogg som är mycket inspirerande men har inte lagt till den tidigare eftersom jag inte har haft en egen tidigare.... Nu har jag en egen och lagt till dig :) Många trädgårdsböcker har jag men inte någon av dem. Jag vill gärna ha 2 lotter !!//Veronica

    SvaraRadera
  10. Vilken fin utlottning
    trädgårdsböcker kan man aldrig få för många av.
    Så jag tar gärna 2 lotter.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  11. Hejsan Gunsan!

    Vilka fina böcker du lottar ut!
    Dock avstår jag tack vare att mina bokhyllor är överfyllda!
    Så fint du har pyntat i din vårträdgård! /Anja

    SvaraRadera
  12. Hej, Jag länkar och skriver och är redan följare. Så gärna 3 lotter.
    Sedan hoppas jag på tur.
    Kram/Fia.

    SvaraRadera
  13. klart jag vill vara med i din utlottning!!tur med lotter har jag aldrig , men kanske denna gång:) Jag kniper 3 lotter...
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  14. Hejsan i våren!

    Jag är gärna med i utlottningen och håller tummarna trefaldigt då jag kommenterat, med glädje lägger mig som följare av den här bloggen samt länkar hit från min egen blogg.

    Hoppas på turen och önskar dig en toppenhärlig vår!

    SvaraRadera
  15. Åh, så trevligt med en utlottning av böcker! Jag är inne i ett "lässtim" just nu, så jag skulle bli jätteglad om jag vann! =)
    Jag tar tre lotter och hoppas på tur!
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  16. Visst vill jag vara med i utlottningen av trädgårdsböcker.
    Då blir det 3 lotter till mig, Tack!

    SvaraRadera
  17. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med i den fina utlottningen. Jag tar 1 lott.
    H. Lena
    lena_girl84@hotmail@com

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna ta en lott! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Så fina böcker du lottar ut! Så givetvis vill jag vara med - och jag länkar också, och blir följare. Bara roligt när jag ser hur mycket jag läsa här!
    Ha det gott! /Leena

    SvaraRadera
  20. Jag måste ju bara vara med, drömmer ju om växthus varje dag. Tre lotter tack!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Vill jätte gärna vara med.

    Jag har länkat och är sen tidigare följare = 3 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  22. Trädgårdsböcker är aldrig fel! Speciellt inte nu till våren då man behöver inspiration : ) Jag deltar gärna i utlottningen med 3 lotter, tack!
    /Cika

    SvaraRadera
  23. En ny trädgårdsbok skulle sitta bra i väntan på våren! En lott tack!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Det här höll jag på att missa, självklart vill jag vara med. Jag tar två lotter.

    SvaraRadera
  25. Hej
    Vilken trevlig utlottning du har. Klart att man skulle vilja vinna . Nya böcker är aldrig fel Får väl se om man har nån tur.
    birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Najs! Jag tar ödmjukast emot två lotter. Håller tummarna nu!

    SvaraRadera
  27. Oj, vilka härliga böcker, skulel passa perfekt med ett nybyggt växthus och ett nyspirande odlingsintresse.
    Satsar på 3 lotter och håller tumamrna nu.
    /Mia

    SvaraRadera
  28. Hejsan!

    Jag deltar jättegärna i utlottningen av de fina böckerna! Tre lotter tänkte jag :-)

    Nu håller jag tummarna till på lördag!
    /Ina

    SvaraRadera
  29. Oj vad långt du har hunnit i trädgården och växthuset! Tomaterna ser ut att trivas, och vilken bra bevattningsandordning till dem. Här väntar vi på vårvärmen nu.

    Jag är gärna med och tävlar om trädgårdsböckerna. Jag länkar med bild och följer dig via min blogglista, så det blir kanske 3 lotter då?

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  30. God Söndags morgon !
    Trädgårdsböcker kan jag aldrig få för många av , därför anmäler jag mitt största intresse till utlottningen av boken.Måste gå tillbaks & kika på alla de underbara bilder du lagt in i din lika fina Blogg..../Ha en finfin Söndag önska Helene - zon5

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.