Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 11 mars 2012

Vilka underbara dofter.

God söndagseftermiddag.

Tänk om man kunde sända dofter till er här från mig.Varje morgon nu i en veckas tid har doften från de här liljorna möt mig i halva trappan på väg ner till min frukost.Fick ju den buketten av vårt barnbarn Pontus.Och dom och rosorna som jag fick av R står lika fina nu efter mer en en vecka.

Viken härlig dag det blev idag.Har suttit ute på altan och solat och vi fikade där ute.Äntligen lite vår i luften.Och det ska ju fortsätta ett par dagar till.Så nu är det bara att passa på och njuta.Det hoppas jag att ni gör med.Trevlig söndags kväll.

1 kommentar:

  1. Jag kan riktigt känna hur dina liljor doftar! Det är en så fin och förföriskt doft!!
    Det blev en halvhyfsad dag här. Det var lite molnigt och så blåste det förskräckligt. Det knasiga är att eftersom vi bor i en skog så blåser det nästan aldrig här - det skall till storm för det - så man tar inte på sig ordentligt. Men idag hade vi varnats på radion, så det var vintermössa, halsduk och handskar på när vi tog vår skogsprommis med Santos. Vi hann dock bara promenera klart och komma tillbaka till bilen så sken solen upp och vinden la sig helt, typiskt!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.