Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 1 april 2012

Video som jag gjorde för en tre fyra år sedan

video
Satt här och funderade på vad jag skulle visa idag,då jag under mitt bildletande hittade den här videon som jag tog för några år sedan.Det är ganska tidigt på försommaren.Blomningen har inte satt fart ordentligt.Men det är grönt och frodigt.Och så är det skakigt och lite upp och ner.Är ju ingen filmfotograf direkt.Och så vill jag hälsa nya följare välkomna.

Ni glömmer väl inte att teckna er för  boklotterna.

5 kommentarer:

  1. ojojoj, vilken härlig trädgård. Gillar de olika rummen duskapat och var det frodigt redan då, så skulle jag vilja se hur det ser ut nu till sommaren.Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Vilken trädgård du har...helt fantastisk :) Kul att filma den.
    Ha nu en fin fin vecka. Kram från Maria ♥

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint och vilka sommarkänslor jag fick nu...Ah, dumma snö försvinn.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Oj din trädgård är mycke större än jag förstått!O en massa gula engelska vallmo såg jag allt:-) berghällen har jag inte sett förrut heller.
    Vad roligt!Det får du göra om o då med dig som berättar :-)
    KRAM från miG!

    SvaraRadera
  5. Håller med Helena, trädgården och huset ser MYCKET större ut och du har MYCKET mer växter än man tidigare har förstått! Tänka att "levande rörliga bilder" kan ge ett så helt annorlunda uttryck än stillbilder. Och det var jättebra filmat också!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.