Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 28 april 2012

Och vinnarna är...

Grattis till er tre som vann var sin bok.
Vinnare av boken Växthuset blev
Helena med bloggen Tankar om och från min trädgård.
Nästa bok gick till Lena med bloggen Isis drömmar.Du får boken Ide'bok för din Trädgård.
Så blev det ju en tredje vinst och den gick till Berit Med bloggen My rented garden.Du får den här boken Uteplatser  i Trädgården.Hoppas ni får några trevliga lässtunder med era böcker.
Skicka era namn och adresser till mig så kommer vinsterna i veckan som kommer.
Skicka till.
gunborg.u@glocalnet.net
Hoppas ni får en härlig helg med sol och trädgårdspyssel.
Välkommen Bettina som ny följare.Jag har fått så många nya följare på sista tiden och det gör mig så glad.Och glad blir jag av att läsa era kommentarer.

6 kommentarer:

  1. Stort grattis till de lyckliga vinnarna! Vilka fina böcker de får och tack för en fin utlottning!
    Önskar dig en skön och härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. NÄ men så kul att jag vann:) Nu blev jag lycklig!!Den boken passar perfekt nu då jag ska bygga en pergola:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  3. Men vad glad jag blir. En bok som kommer att passa mig jätte bra.-))

    Kram och tack för en fin utlottning.

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna av de fina trädgårdsböckerna!

    Blev glad när jag läste i förra inlägget att du nu är frisk! Härligt!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  5. Men sååå kul att få vinna!
    Jag älskar trädgårdsböcker och boken om växthuset passar mig helt perfekt :=)

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna!
    // Caroline

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.