Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 4 maj 2012

Lite bilder på det som blommar just nu.

En riktigt fluffig och söt påsklilja.Lite gult och rosa  och lite orange.
Liten tuva med blålila blommor som blommar tidigt på våren.
Och dom vackra Kungsängs liljorna.Förökar sig och börjar dyka upp lite var stans nu.
Dom låga fina Tulpanerna.Har en annan sort där det är mer vitt i blomman.
Och den vanliga Påskliljan.Fanns här när vi flyttade in, men jag har flyttat på dom sedan.
Nu har jag uppdaterat min så lista.Håller på och testar GA3 så det kan ni läsa om där.
Jag bara slappar idag.det känns så skönt.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk flott blomstring. Kos deg og nyt hagen din!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på vårtecken! Otroligt vacker Påsklilja!
    Ha en skön helg!
    Lena/Lenas Trädgårdsrum

    SvaraRadera
  3. Otroligt vad det blommar hos dig, jättefint!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.