Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 20 maj 2012

Ögongodis.

Kommer ni ihåg när jag visade dom här och skrev vad jag skulle göra med dom.Ja nu så har jag fyllt den stora med vatten och grön karamellfärg.Måste säja att jag tycker det blev så läckert.Viken färg det blev.Grönturkos.Speglar sig i golvet på altanen.För att det inte ska bli en massa insekter som drunknar i vttnet så tog jag en bit säckväv och band fast med ett grovt snöre.Nu funderar jag på om jag ska ta ut även den mindre damajanen jag fick och fylla med blått vatten.Där har jag något att tänka på ett par dagar.

4 kommentarer:

  1. Väldigt läckert - och det är klart att du ska ha en till i blått ståendes bredvid! Så tjusigt!!

    SvaraRadera
  2. I morgon dras vinnaren av Lykka-tävlingen och inte många är med och tävlar. Det enda du behöver gör är att blogga om din favoritprodukt bland alla smarta köksredskap dom har, och sedan lämna en liten kort motivering till varför just DU ska vinna. Med så få deltagare är det stor chans att du blir den lyckliga vinnaren av 400 kronor presentkort hos www.lykka.se :) Kika in och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-presentkort-hos-lykkase.html

    SvaraRadera
  3. Hej mamsingen! Här kommer bloggen vi pratade om idag http://lanningetradgard.blogspot.se/

    Kolla in den så tar vi en tripp vart efter för mer inspiration.

    Kram Mu

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.