Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 21 september 2012

Blommig Fredag.Tema Aj, Aj, Aj.



Vilket svårt tema.Hur ska man tolka det.Det är ju så mycket som kan vara aj.aj i livet.Jag gör så att jag bjuder på sommarens sista bukett med blommor ,till alla som kanske är sjuka och har ont .Eller till alla dom som inte tycker om höst och vinter utan att det blir lite ont i själen.Till alla som känner att fy så jobbigt allt är just nu.Till er kommer den här buketten tillsammans med en stor kram som inte gör Aj,Aj Aj.
Min tolkning .Ska bli spännande att få se hur ni tolkar detta tema.
Ha en skön helg.

24 kommentarer:

  1. En väldigt trevlig tolkning! De som får denna bukett, om än via datorn, känner sig nog bra mycket bättre till mods och kanske glömmer bort det onda för en stund!

    Trevlig helg!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tolkning av temat.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  3. Ja nu känns allt lite bättre . En fin bukett till alla som läser din fina blogg.

    Ha en trevlig hösthelg!

    SvaraRadera
  4. Omtänksam och trevlig tolkning! Och så härligt det är att plocka in buketter nu när det inte är så fint väder ute. Jag plockade också blommor igår och har flera vaser fulla men jag tror inte mina buketter är lika fina.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Fin tolkning av temat!
    En toppenskön (sista?) helg i trädgården önskar Eva Linnea

    SvaraRadera
  6. Oj,ojoj säger jag, tack för en underbar bukett.
    Ha en skön helg
    Vivian

    SvaraRadera
  7. Ja, jag håller med Ruben! Har redan glömt hur ont det gör när det som finns i min trädgård inte lyckas som jag tänkt mig:)
    Ha en riktigt skön helg,
    Charlotta

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt fin bukett med sommarens sista blommor. Javisst kan vackra blommor lätta på trycket både i kroppen och i själen. Ha det bra i helgen.

    SvaraRadera
  9. Så fina blommor, en bukett blir man alltid glad av och det botar mycket aj aj :-) Trevlig helg!
    /Liv

    SvaraRadera
  10. En blombukett är verkligen uppmuntrande när det gör ont. Oavsett varför :) Annorlunda och fin tolkning!

    SvaraRadera
  11. Vilken snäll och fin tolkning!
    Underbara blommor!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  12. Tusen tack för den fina buketten och den fina tolkningen. Jag har lite svårt just nu att hålla humöret uppe när det bara regnar och jag kommer inte ut.
    En alldeles förtjusande tolkning och buketten har jag ju väldigt länge glädje av:)))!/Kram, Anja

    SvaraRadera
  13. Vilken fin tanke! Hoppas att du själv har det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  14. Härlig höstlig bukett, även om det är den sista.
    /Anette

    SvaraRadera
  15. O en får tacka så mycket!Jag tror jag tar den i förebyggande syfte inför helgens trädgårderande :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  16. Hei!
    Flott bidrag og fin blomsterbukett!

    Ha en fin kveld! Klem

    SvaraRadera
  17. Men så gulligt av dig att plocka sommarens sista blombukett och dela med dig till alla andra.
    Jättefin tolkning!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  18. Vilken härlig tolkning! Det är ju det som är så roligt med teman man får tolka det precis som man vill.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  19. Det var väldigt omtänksamt! Vilka vackra buketter!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  20. Å det var fint, att du tänker på andra med din bukett! Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  21. Vilken fin och go tolkning. Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg. Önskar dig en riktigt fin helg/Gela

    SvaraRadera
  22. Så omtänksamt och fint! Härlig tolkning och en vacker bukett av höstblommor!
    /Cika

    SvaraRadera
  23. Vilken fin och omtänksam tolkning... och vilka vackra blommor!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.