Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 17 september 2012

Höstens godsaker börjar trilla in.

Första beställningen från Odla.nu har kommit.Så i eftermiddag ska jag ut och börja plantera lökar.Det här är vad jag köpt
Narciss Regeneration.
Krokus Ruby giant
Krokus Spring Beauty.
Allium Amplectens.
Allium Nigrum.
Kejsarkrona Rubra.
Vintergäck
Gul hundtandslilja.
tulpan Normandie.
Bonus. 20st botaniska krokus bl. färger.
Oj vad jag kommer att längta efter våren nu så att jag får se alla blomma.Sen kommer tio olika sorter från Jennys fröer &sånt.Mamma mia så mycket fint jag kommer att ha i vår.
Önskar er en ny skön vecka .
Ha det gott.

5 kommentarer:

  1. Vilka fina sorter av blomsterlök du har där! Tulpanerna tror jag kommer att bli särskilt fina!!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Åh, va kul! Hoppas min lökbeställning från Odla kommer snart också.
    Så mycket fint du har köpt, det kommer bli jättefint till våren!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad du har hamstrat på dig. Kul! Det kommer att bli ögongodis till våren. :)

    Önskar dig en fin måndag!

    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Det kommer til å bli kjempe fint hos deg til våren! Så mye flott du har kjøpt!

    Ønsker deg en fin mandag! klem

    SvaraRadera
  5. Åh, det ser underbart ut! Det kommer att bli så fint hemma hos dig till våren!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.