Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 23 september 2012

Lite höstpyssel.


Nu så har jag kommit igång med den där roliga shalen.Ganska roligt att sticka men ett attans jobb att hålla garnet så att det inte snor sig.Och grannfrun har varit in hos oss så att jag har visat henne hur man gör.Få se nu om hon köper ett nystan garn och börjar hon med.Tänkte sticka en kofta efter den här.Garnet kommer nog hem i veckan.Hoppas jag även får mina lökar från Jennys fröer&sånt.Skulle vara bra att få även dom ner i jorden.Såg att det kommit en ny följare som jag vill hälsa välkommen.Lantloppan.Kul namn på hennes blogg.Ha nu en skön söndagskväll.Och hoppas du kommer tillbaka en annan dag.Ha det gott.

4 kommentarer:

  1. Snyggt blir det. Gillar färgen.

    SvaraRadera
  2. Vad läckert!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Intressant "garn", men vad heter det? Skulle vara kul att se hur det ser ut på närmare håll.

    Ska bli kul att se hur den blev.

    Pius

    SvaraRadera
  4. Det där kommer att bli kanon! Jättesnyggt, men lite konstigt garn... Jag kan inte ens lägga upp maskor, så jag är alltid full av beundran för alla duktiga människor :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.