Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 29 september 2012

Tända ljus.

Så trevligt ser det ut när ljuset blir tänt.Tände även ljusen nere på grusgården.Lyktan som står på den pimpade SJ-pallen.R stod och tittade en lång stund .Han tyckte det blev så fint.Det gäller att mysa till det nu när dagarna blir kortare och mörkare.Och så regnar det ju var eviga dag.Så himla trist.Men jag var aldrig ner och fotade där glömde det.
Väntar på mina lökar fortfarande.Hoppas verkligen dom kommer nu i veckan.
Tack för alla fina kommentarer för fredagstemat.
Nu hoppas jag att det snart blir lite sol så man kan gå ut och börja städa lite smått i trädgården.Lämnar alltid en del växter som har mycket fröer.Fåglarna ska ju ha lite dom också.
Nu önskar jag alla en fortsatt trevlig helg.
Ha det gott. 


2 kommentarer:

  1. Vad vackert! Och mysigt! Jag skulle nog också kunna stå och titta länge, länge.

    Tack för kommentaren på min blogg, den ledde mig hit.

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättemysigt! Det är tur att man kan lura bort mörkerkänslan med lite mys! =)
    Kul att du ville vara med i min länksamling!
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.