Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 18 oktober 2012

En bukett som tröst till oss som tröttnat på regnet.



Godmorgon denna regniga torsdagsmorgon.Tänkte pigga upp oss med en bukett Höstastrar och några gräsvippor.När jag tittade ut idag så har det ena ståndet med Höstastrar blivit så tungt av regnet att det ligger grenar nere på marken.jag har tre stora stånd av den här färgen och ett med vita blommor.                                                                                                                                  Hoppas vi får se solen någon dag i helgen.Ha en fortsatt bra Torsdag.                                            Glömde att jag skulle hälsa nr hundrade följaren välkommen.Hoppas du kommer att hitta något som du tycker är intressant här.  Ha det gott. 

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig bukett! Det är helt otroligt att inte alla växter drunknar i allt regn vi fått:-)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bukett :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Tack Gunsan för den vackra upppiggande buketten.... Och självklart kommer din 100:e följare hitta massvis :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. JA! Jag är verkligen trött på regnet... en sån bukett behövs verkligen :-)

    SvaraRadera
  5. O en får tacka det behövs lite uppmuntran nu...
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.