Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 8 oktober 2012

Lite utlottning på bloggen.

Satt och la in en ny sida här på bloggen.Om vad jag ska så för frön nästa år 2013.När jag då gick igenom alla påsar kom jag på att alla kan jag inte så det går inte.Så då dök en liten tanke upp .kanske någon annan vill ha dom.Så nu får det bli en liten utlottning.
Tänkte dela upp i tre vinster.
Nr ett får
Sibirisk Nunneört
Buskvallmo
Dårört
Bergnäva
Nr två
Mosippa
Engelsk Vallmo.Orange blommor.
Rosenblågull.
Pionvallmo
Nr tre.
Pionvallmo bl.färger.Enkla och fyllda.
Pionvallmo Rosa Enkla och fyllda
Bergnäva.
Primula Vit
En lott om du skriver en kommentar.
Två lotter om du är följare.
Tre lotter om du länkar.
Skriv hur många du tar.
Sen så drar jag vinsterna 31 oktober.
Hoppas du vill vara med på den här lilla utlottningen.
Lycka till.

26 kommentarer:

  1. Så roligt, alltid kul med nya frön. Jag tar tre lotter.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med på utlottning:-)
    Tre lotter blir det på mig också.
    Ha en fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)
    1. Flyttar till hus på landet 1 nov, och får då en enorm trädgård, där jag har en massa plats för underbara blommor & andra växter! Så att få vinna i denna tävling vore ju en dröm! :D <3

    2. Följer dig på bloglovin, som prenumerant nummer 2 :)

    3. Har länkat på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/october/tavling-3110.html#comment

    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan!<3 :)

    Kram zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är också gärna med och tar 3 lotter. :-) Vilka spännande frön du har. Fick googla på en del av dem jag inte kände igen. Jag hade t.ex. ingen aning om att det fanns buskvallmo, men den ser ju jättespännande ut.
    Ha en riktigt trevlig dag!
    Kram,
    Kerstin

    SvaraRadera
  5. Vill ju jätte gärna vara med. Jag tar tre lotter...har länkat och är följare sen förut.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Självklart kör jag på tre lotter och hoppas på tur :)
    Mvh Mia

    SvaraRadera
  7. Så många spännande sorter! Jag vill gärna vara med, följare är jag redan och nu har jag länkat också.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Jag är med! Man kan ju ha tur med också en enda lott?

    SvaraRadera
  9. Jag vill självklart också ha ett par lotter. 2 st till mig :-)
    / Sylvia

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/31-oktober-vinn-fron.html

    SvaraRadera
  11. Det där med frösådder och sånt är inget för mig. Det bara går inte att få till det. Men grönsaker fungerar bättre.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  12. Kul med frön! och utlottning! En lott till mig tack!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Klart jag vill vara med i din utlottning!!Jag tar 3 lotter och hoppas på tur.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  14. 1 lott! jag är görna med och tävlar!

    alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Vad roligt, hoppas jag har tur med två lotter :-)

    SvaraRadera
  16. Hejsan 1 Så spännande! Två lotter tack!

    SvaraRadera
  17. Vad bra att du skrev i nya inlägget att du hade en utlottning i detta :) Jag tar 2 lotter för jag vet inte hur jag ska länka :)

    SvaraRadera
  18. Hejsan! Jag är gärna med i din fina utlottning. Jag tar 1 lott.
    H. Lena
    lena_girl84@hotmaíl.com

    SvaraRadera
  19. Vill gärna vara med i utlottningen av frö, älskar trädgårdar och blommor och särskilt att sätta frö och se hur detg blir
    Hälsningar Gull-Britt

    SvaraRadera
  20. Hej
    Va roligt med frövinster. Klart jag vill vara med. Hoppas att man har tur
    Hälsningar birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Så spennende! Håper jeg vinner en frøpakke:)
    Jeg tar 3 lodd. Og da ble jeg din følger nr. 100!

    SvaraRadera
  22. Det er veldig spennende med frø!
    Jeg vil gjerne være med! Det blir en lodd på meg!!
    Ha gode dager!
    Anne Marit

    SvaraRadera
  23. Hej
    Jag som skrev på anonym den 15 oktober med underskrift Gull-Britt
    har mailadress
    gullbritt_sandefors@hotmail.com
    glömde skriva det kan det vara åldern he he

    SvaraRadera
  24. Gun-Britt Persson25 oktober 2012 09:00

    Jag hoppas jag får 1 lott eftersom jag kommenterar din blogg. Hittade den häromdan från någon annans blogg och har dig nu bland favoriterna.

    SvaraRadera
  25. Roligt att börja tänka på våren... Jag är gärna med och länkar med bild och följer via min blogglista och Bloglovin. Så det blir väl 3 lotter?

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  26. Hoppas jag också hinner vara med i tävlingen.

    kommentar och länkar 2 lotter

    Vinterhäls.
    Veronica

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.