Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 31 oktober 2012

Och vinnarna är...

Vinst nr 1 gick till Elin med bloggen
www.elinsplanteportretter.blogspot.se

Vinst nr två gick till Kerstin med bloggen

www.blommorisanden.blogspot.se


Och vinst nr 3 gick till Anonym med mailadressen
alexandra.tkauc@hotmail.com


Grattis till er.Skicka era adresser till mig så vinsterna kan postas.
Skriv till
gunborg.u@glocalnet.net

Hoppas ni blir nöjda med era vinster och lycka till med era sådder.

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att vinna frön! :-) Precis den glada nyhet jag behövde när jag kollade om det hade kommit in några nya blogginlägg under en kort paus på jobbet.
    Jag mailar min adress och önskar dig en riktigt trevlig dag!
    /Kerstin

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna och lycka till med sådderna. Tack till dig Gunborg för att du anordnade utlottningen. Utlottningar är kul och piggar upp i höstmörkret:-)

    SvaraRadera
  3. Grattis alla vinnare! Så vackert ni får det till nästa sommar.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  4. Hurra! Så moro å vinne:)
    Adressen min er sendt til deg på epost. Gleder meg:)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.