Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 23 november 2012

Fredagstema Tips.

Den här veckan har jag funderat och funderat på vad jag skulle blogga om.Men idag så har jag fått den  som jag tycker mycket bra idén att tipsa om.Hade två runda speglar i ett förråd och fick för mig att det skulle bli snyggt med båda på väggen över skänken .Det gör ju så att rummet ser större ut,och när man sitter i soffan mitt emot så blir det en så härlig djupefekt.
R satt upp dom åt mig och jag är så nöjd med hur det blev.Ett av mina tips.
Mer speglar.
Mitt andra tips.Ta en furumöbel vilken du nu har och måla den vit.Vår bänk blev så snygg nu vitmålad och med de mörkblå knopparna som jag fått av M.
Det var mitt bidrag den här veckan .Handlar ju inte om trädgård.
Vill du se fler bidrag så gör ett besök hos Helena med blogg
www.blandrosorochbladloss.blogspot.se
Nu återstår bara att önska er en trevlig helg.
Ha det.

15 kommentarer:

  1. Skänken blev verkligen så fin när den blev vitmålad.
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Speglar kan förändra mycket! Snyggt! Sista bildens köksskänk gillas mycket. /Anette

    SvaraRadera
  3. tack för tipset!!Möbler bli verkligen fina då man vitmålar dem.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  4. Vitt funkar ju alltid och att måla om är ett perfekt sätt att förnya :)
    Tjingeling

    SvaraRadera
  5. Vad fint med två runda speglar sådär bredvid varandra!
    ha en skön helg/mia

    SvaraRadera
  6. Ett riktigt bra tips med speglarna och möbeln blev fantastiskt fin i vitt.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  7. Otroligt hur fint det blir med lite vit färg och speglar :)

    SvaraRadera
  8. Vad fin skänken blev!!! Jag har knappt några speglar alls i huset men det håller jag på att ändra på nu!! Ger som du säger sån rymd!!! Ha en fin fin helg/Gela

    SvaraRadera
  9. Roligt att förnya med lite färg! Snyggt!
    Trevlig helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Det är kul att pyssla hemma! Och nu har man ju tid (och lust). :-)

    SvaraRadera
  11. Vilka bra tips!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Ja, det är fint att måla om furumöbler i vitt.

    Kram

    SvaraRadera
  13. Tänk vad man kan förnya med lite färg. Snyggt!

    Ha det fint//Laila

    SvaraRadera
  14. Det var snyggt med två runda speglar, tack för tipset! Kommer säkert till användning så småningom.
    Ha en fin helg!
    Blomkärringen

    SvaraRadera
  15. Det är både snyggt, kul och hållbart att göra om, måla och förändra än slänga och köpa nytt!

    Och det är bra att spara saker för de kommer nässtan alltid till användning...förr eller senare ! Som med dina speglar :)

    Ha en härlig fortsatt helg!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.