Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 17 november 2012

Paket med vinst.

Fick min söta vinst i går.Vann den hos Karla med bloggen.
www.karla-soilwaterandnutrients.blogspot.se


  Den är så fin.Den får stå framme på en fönsterbräda tills det blir dags att  julpynta.
  
Sen började jag på en ny sak igår.Broderar vita silhuetter på svart sammet.Ska klippa ut en oval sedan och sätta på en kudde.Har en fin man som jag också ska brodera.Om  det blir som jag tänkt mig så kommer det bild sedan.
I morgon ska jag och M åka på julmarknad hos Viola .Hon har en gårdsbutik på Vikbolandet och även en blogg där ni kan kika in om ni vill
www.violasromantiskahem.blogspot.se
Ska bli så kul.Jag kommer inte ut ofta nu för tiden då jag ju inte har körkort.Så det här blir en ljusglimt i min tillvaro.
Ha en skön helg.
 

6 kommentarer:

  1. Brodera din man!? Jag skulle nog hellre ge honom en tatuering :)Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  2. Kjempe fin gevinst du vant.

    Ønsker deg en kjempe fin helg! Klem Vivi

    SvaraRadera
  3. Takk for frøene jeg vant hos deg! Jeg har så dårlig samvittighet for å ikke ha skrevet med en gang! Dagen frøene kom hadde jeg migrene, og frøene ble trygt plassert under stuebordet. Gleder meg til å så:)
    Kjempefin premie du vant og ha d hyggelig på julemarked. Der skulle jeg gjerne vært med:)

    SvaraRadera
  4. Grattis vad fin vinst.Du är så pysslig av dig :-) det blir ju en jättefin kudde!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  5. Vilket fint broderi! Men hur gör du då, svart sammet.... går det att brodera på - hur vet du var du skall sy? Skulle vilja ha en kudde, en svart kudde med ett träd på :)

    Läser att du har det bra, grejar både ute och inne och gör fint. Jag har haft bloggtorka ett tag men tror det har vänt nu :) Ha en fortsatt skön helg :)

    SvaraRadera
  6. Grattis till din fina vinst! Vilken tur du har:-) Det var verkligen snyggt broderat, å vilket jobb sen!
    Hoppas du får det riktigt trevligt på julmarknaden..verkar som att det blir mycket folk där å jag önskar att jag hade kunnat åka dit också:-)
    Ha en fin söndagskväll
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.