Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 20 december 2012

God Jul

Det här får bli mitt sista inlägg före julhelgen.Hoppar över fredagstemat om julkaramell.Istället önskar jag er alla EN GOD JUL.

Med några bilder på julpynt hemma hos oss.Det här fatet har fått nya Hyacinter och lite annat plock.
Tomten har fått en bra plats på skänken i vardagsrummet.
 
Dom här små söta änglarna köpte jag hos M förra året.Ursöta.
Jag hoppas ni alla får en lugn och skön julhelg.Med familjemys och god mat.
En än gång
GOD JUL.

 

28 kommentarer:

  1. God Jul till dej och de dina! kram/Saga

    SvaraRadera
  2. Riktigt julpyntat och fint hemma hos dig nu. Jag vill önska dig också en riktigt skön Julhelg!

    SvaraRadera
  3. Tack för kakorna de var goda ;-)
    Ha en riktigt härlig julhelg!
    Julkramar från mig!

    SvaraRadera
  4. God Jul själv Gunsan och ha en riktigt skön sådan :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Här var det färdig fixat till Jul ser jag. Fin fint. Ser några goda kakor i nederkanten får nog ta och läsa förra inägget också.
    Hoppas du får en härlig Jul
    Hälsningar från
    Annika

    SvaraRadera
  6. jag önskar dig också en helt underbar jul med de dina.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  7. Ha en riktigt fin jul Gunsan!/Julkram, Anja

    SvaraRadera
  8. Så fint du har pyntat! Ha en riktigt God Jul,
    Carina

    SvaraRadera
  9. Då får jag lov till att önska en skön och trevlig julhelg.

    Kram

    SvaraRadera
  10. En riktigt God Jul till dig också!

    SvaraRadera
  11. önskar dig en riktigt god jul
    Kram kullervilla

    SvaraRadera
  12. önskar dig en riktigt god jul
    kram kullervilla

    SvaraRadera
  13. önskar dig en riktigt god jul
    Kram kullervilla

    SvaraRadera
  14. önskar dig en riktigt god jul
    Kram kullervilla

    SvaraRadera
  15. GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT 2013 ÖNSKAR JAG DIG...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  16. Jag önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  17. Så fint och hemtrevlig pyntat.

    Jag önskar dig och de dina en riktigt GOD JUL.

    Julkramar

    SvaraRadera
  18. Det är så fint med hyacinter, synd att de inte kan vara hos mig. Fin tomte du har.
    God Jul o Gott Nytt År.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  19. Du bjöd ju på riktiga julkarameller i förra inlägget. Man kan ju inte äta godis varje dag.. ;)
    God Jul.

    SvaraRadera
  20. Ha en underbar jul!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  21. Vad mysigt du har pyntat.

    Trevlig helg på dig.

    kram

    SvaraRadera
  22. Merry Christmas, those Hyacinthus are probably already starting to scent the house with their wonderful perfume.

    God Jul

    SvaraRadera
  23. GOD JUL!!!

    Hoppas du får en riktigt fin och härlig dag!

    Kram
    //Linda

    PS! Dina kakor ser sagolikt goda ut!

    SvaraRadera
  24. God fortsättning på julen!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.