Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdagen den 6:e december 2012

Lite roligt med posten.

Hade nästan glömt att jag beställt en ny Trädgårdskalender .Men igår dampt den ner i brevlådan +två påsar med lök.Krokus och pärlhyacinter.Dessa ska planteras i krukor idag och ställas mörkt och svalt.och när de har ungefär 5cm långa skott ska dom få komma fram i ljus och värme.
Fick även trädgårdsamatörernas tidning med frölistan i+två spännande böcker som jag beställt.Behövde dom här sakerna för att piggna till lite.Gick och la mig strax efter nio igår kväll.Var så trött somnade hela tiden framför TV .Och då kan man ju lika gärna gå och krypa ner i sängen.
Och imorgon är det fredag igen och nytt tema.Där har jag lite att grunna på vad jag ska hitta för bilder för att visa er.
Tack för titten .Ha en skön dag.

1 kommentar:

  1. Vilka trevliga saker att få hem med posten! Jag är så inriktad på julen nu, så att jag nästan glömmer allt härligt som finns att se fram emot när det vänder och blir ett nytt år.
    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Min bilder

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.