Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 26 januari 2013

Delade Aurikler.

Har haft en mysig stund i källaren och delat på några av mina Aurikler.Blir många av samma sort om man tar till vara alla nya rosetter som växer ut.Nu har jag inte gjort det utan bara tagit till vara de finaste.Skulle ju drunkna i plantor annars.Så senare i vår så ska jag göra en utlottning av några av dom jag har många av.Men det blir senare när man kan skicka paket på posten utan att de fryser på vägen.Har ju märkt att många av er är mycket förstjusta i Aurikler.Och så vill jag ha plats så jag kan köpa lite nya hos Ray.
Är det här något som ni skulle tycka om?

Det blev några krukor i fönstret mitt emot.Dom är så bra för det finns inga element under.Det här är ute på vår lilla veranda.
Ha nu en skön dag och glöm inte den bokutlottning som jag har på gång.

4 kommentarer:

  1. Jepp det gillar vi :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Well done Gunson, your divisions look very healthy
    Best wishes
    Ray

    SvaraRadera
  3. Ser ut att ha varit en riktig pysseldag med fint resultat och många plantor att se fram emot blomning på.

    Kram Mu

    SvaraRadera
  4. Jaaaa skojar du det är klart!Kan man köpa en vinstlott fniss
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.