Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 8 januari 2013

Jippi jag har vunnit.

Vilken underbar överraskning jag fick i går då jag öppnade ett mail från den här firman
http://www.wsochcompany.se/sv
Jag hade vunnit ett presentkort på 1000kr att handla för hos dom.Köpte några gjutformar därifrån i November och det var kunderna som handlade då och i December som de lottade ut den här vinsten.Jag gjorde en ny beställning för det fanns ju en del som jag ville ha.Bilderna har jag lånat från deras sida.Och den översta bilden är en av tre som jag köpte då i November.      
.

 
Det här fina svarta hjärtat med den texten köpte jag färdiggjutet,och ett utan text.



Den här gnomen kommer bli fin att sätta bland mina blommor.Han ser så härligt trulig ut.Den är köpt som gjutform.

Denna är från första beställningen.

och även den här Madonnan är en form.Köpte en till första gången i en lite annan modell.
Tänk så kul jag ska ha sedan i vår då jag kan vara ute och börja gjuta mina egna saker
Det var väl en toppen vinst eller vad säger ni.Jag blev så himla glad.
Så kan jag berätta att nu har vi ett nytt vackert snötäcke.Ville vi ju inte ha .
Ha det bra alla.

5 kommentarer:

  1. Men ååå, så roligt! Grattis till din vinst. Kan bli mycket spännande för den summan.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  2. GRATTIS - vilken fin vinst! Den kommer du kunna ha glädje av långt fram på sommaren!!

    SvaraRadera
  3. Åhh, vilka fantastiska gjutformar :)
    Vilken häftig vinst!
    Jag har funderat över hur många gjutformar som ligger och dräller? hos alla bloggare. Man ju inte gjuta hur mycket som helst av samma form... Eller? Och sen har jag funderat över om man kan bytlåna formar av varandra för att dela med sig ... Ahh! du fattar!?

    Hoppas du mår lite bättre nu!?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Vad roligt att få vinna. Lyckorus!

    Ha det bäst!

    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vad roligt!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.