Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 23 januari 2013

Lottar ut en bok.

Fick sådan lust att lotta ut en bok.Tänkte den här skulle vara passande nu.Det är ju nu som man ser var det skulle vara fint med lite vintergrönt i trädgården.
Känner mig lite glad idag.Sydde en ny gardinkappa till TV-rummet igår och den har jag satt upp nu på morgonen.Och så har jag flyttat om lite på pynt och växter.Känner mig nöjd.

Vi gör som vi brukar med lotterna.
1- lott Skriv en kommentar
2.lotter Länka med en av bilderna .
3-lotter Lägg till dig som följare.
Har du ingen blogg så går det bra det med.
Tänkte låta lottningen pågå till 15 Februari.
Men fy så kallt det är 13minus idag.Och vi som bor vid kusten får ju en sådan rå kyla.
Vågar inte gå ut.Synd för solen lyser så fint.
Ha en fin dag.

32 kommentarer:

  1. Du har så rätt så - detta skulle passa perfekt för mig! Självklart vill jag vara med i lotteriet. Följare är jag redan och givetvis länkar jag hit så jag får så många lotter som möjligt:-)
    Hoppas du får en fin dag trots kylan!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej, jag är väldigt gärna med i utlottningen med 3 lotter. Jag skulle verkligen behöva mer grönt i trädgården och vem kan inte behöva suga in ny inspiration från en bok i kylan nu?
    Vad trevligt att du känner dig nöjd efter morgonens pyssel. Hoppas att dagen fortsätter på samma sätt. :-)
    /Kerstin

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bok du lottar ut. Jag är gärna med och jag tar tre lotter.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. vad trevligt! jag är med med tre lotter!
    Hoppas på tur!/Mia

    SvaraRadera
  5. Roligt att höra att någon känner sig piggelin idag :-) Här är bara grått och kallt och jag är överhopad med jobb. Men, men...

    Jag vill gärna vara med i utlottningen - tre lotter tack!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Skulle gärna vilja läsa den boken!
    Så jag följer, länkar och kommenterar - 3 lotter tack!!

    Hoppas du har en fin dag! Här i Småland är det kallt men vackert. Har inte vågat mig ut idag, men nästa vecka ska det visst bli varmare.

    Trädgårdshälsningar Lillianna
    http://tradgards-tankar.blogspot.se/

    SvaraRadera
  7. Den boken skulle passa mig perfekt eftersom jag är inne på att göra om "murrabatten" med barrväxter och vintergröna växter. Alltså har jag lagt in en länk hit - men...jag kunde inte länka direkt till den här sidan. Varför vet jag inte, men det kom bara upp ett meddelande att den länkadressen inte fungerade. Därmot kunde jag länka till din blogg, det var inga problem! Konstigt!!

    SvaraRadera
  8. Åh vilken fin bok. Den skulle göra sig bra här i min lilla hylla.
    Tar tre lotter, länkar och har lagt mig som följare.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  9. Lite längre opp och vid Mälaren har vi idag haft 18 grader kallt. Och fuktigt.Det blir vackert med all rimfrost men alldeles för kallt ens för en kort promenad.Jag tar gärna en lott. Mer vintergrönt finns det absolut plats för här, om jag bara visste vad som skulle gilla vårt läge :)

    SvaraRadera
  10. Jo, kallt är det. Hoppas det kan bli lite varmare -18 känns lite onödigt. Klar jag vill vara med i utlottningen, 3 lotter till mig tack
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  11. Åhh, vilken fin bok du lottar ut.
    Klart jag vill vara med och pröva lyckan med 3 lotter tack.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  12. Självklart vill jag vara med i ditt lotteri! jag vill ha 3 lotter:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  13. Skön blogg du har:) har du bloglovin att följa med??

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera
  14. Spännande, satsar min tur på tre lotter :)
    Ha en trevlig dag.
    Mia på Åland

    SvaraRadera
  15. Så flott bok, jeg vil gjerne være med.
    2 Lodd på meg , jeg er følger.
    Ha en strålende dag mens vi venter på våren.

    Marit.

    SvaraRadera
  16. Ja nu är det kallt.
    Men jag tror att vi i Västerbottens kustland har klarat oss ganska bra.

    Jag vill absolut vara med på en kanonfin utlottning.
    3 lotter får du vika för mig.

    Hoppas på en riktigt stor tur.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  17. Margareta i Umeå24 januari 2013 18:38

    Är väldigt gärna med på din utlottning. Vilken fin bok och lämplig denna årstiden.

    SvaraRadera
  18. Jag tar gärna en lott eller två. Ha en bra helg Luna

    SvaraRadera
  19. Jag tar gärna en lott eller två. Ha en bra helg Luna

    SvaraRadera
  20. Jag vill så gärna vara med följare är jag ju redan så 2 lotter då :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  21. Hejsan,
    Har inte besökt din blogg tidigare men blev lockad hit av din fina utlottning. Perfekt bok att få denna årstid när allt bara känns brunt och vitt.
    Jag länkar och lägger mig som följare så 3 lotter till mig tack. Hoppas på tur :-)
    Ha det gott. /Ingela

    SvaraRadera
  22. Låter som en bra bok och de kan man ju inte ha för många av. Är gärna med i utlottningen. Två lotter till mig. Länkar hos mig:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  23. Jamen visst vill jag också vara med i utlottningen!
    Lägger en länkande bild på bloggen! Det blev visst fler lotter då? :)

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med i utlottningen! Fin bok att sitta och drömma i. Jag har ingen egen blogg så det blir en lott för mig.
    karolina.bergman@home.se

    Hälsning Karolina

    SvaraRadera
  25. Såklart jag vill vara med :)

    jag har länkat, kommenterat och är följare sedan tidigare!

    Wish me luck!

    Kram

    SvaraRadera
  26. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Är följare och länkar förstås så 3 lotter för mig!
    Ha en fin helg!
    Margot

    SvaraRadera
  27. Jag behöver mer grönt i min trädgård. Det märks särskilt nu! 3 lotter, tack!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  28. Så kul att kunna vinna en bok!
    Många rabatter som ska fixas till här hemma, vore perfekt med lite tips i bokform.
    Tre lotter önskar jag mig!
    Ulrika

    SvaraRadera
  29. Jag har många trädgårdsböcker i bokhyllan - men inte den här. Den skulle jag väldigt gärna vinna! Jag länkar och följer dig redan via Bloglovin, så jag tar 3 lotter och hoppas på tur i dragningen!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  30. Höll på att missa din utlottning. Vill gärna vara med. Jag uppfyller kriterierna för tre lotter. Har länkat och är följare sen förut.

    Kram

    SvaraRadera
  31. Visst vill jag vara med o tar två lotter.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Spot on with this write-up, I seriously think this web site needs a lot more attention.
    I'll probably be returning to see more, thanks for the information!

    Have a look at my page - visit link

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.