Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 12 januari 2013

Till mig själv.

En promenad till stan och hem kom en bukett Tulpaner och Nejlikor.Ibland vill man skämma bort sig  och vad passar då bättre .Blommor får mig alltid på gott humör.Och idag behövdes det.Fy attan så blåskallt det var.Ca fyra minus som blir minst det dubbla när det blåser.

Blev så vackert i den här runda grå vasen mörkt rosa blommor.   Så är det helg igen.Vet inte vad jag ska hitta på idag.Kanske trampa en stund på stepp maskinen eller gå på bandet.Får se vad det blir.Måste hålla igång nu när jag gör ett uppehåll med diabetes tabletterna.Men jag säger som jag brukar .Det ordnar sig.
Hoppas ni har det lite varmare än vad jag har.
Nu ska jag hoppa in hos Håkan på hans lördagsparty.
Ha det så bra.
 

6 kommentarer:

  1. Nydelige tulipaner. Jeg har også kjøpt meg tulipaner til helgen. Det er viktig å tenke på seg selv noen ganger også.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra tulpaner! Bra köp!
    Ha en fin lördagkväll!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blombukett. Den var du värd.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra blommor! Jag kan tro att den buketten får dig på gott humör öm och om igen när du ser den.

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken fin bukett med tulpaner! De gjorde sig verkligen bra i din runda vas.
    Kram Carina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.