Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 5 februari 2013

En tapper kämpe.

Attan också så svårt det var att få med sig ett täcke till boet.Det här skulle ju bli perfekt nu.
Det såg så roligt ut när den lilla Ekorren kämpade för att få med sig en bit hem till sig.Men han fick ge sej.Trodde nog att det skulle gå för duken är ju så lätt att riva isär.Men det blev inget av det hela.

Har varit och köpt mig en ny dator.En bärbar den här gången.Den andra är inte trasig men bilden tar ca 20minuter på sig för att tona fram på bilskärmen och jag vet inte varför det blivit så.

Det har kommit ännu en ny följare till blogg. Gläder mig mycket.Du är så välkommen.
Ännu är det gott om tid för att teckna sig för några lotter så ni får en chans att vinna boken.

Nu skiner solen in här och så mysigt det blir med en gång.

Ha en fin dag.

1 kommentar:

  1. Solen gör underverk, fast idag ska det mycket till för att få mig att orka le på smilbanden :-) Så söt liten ekorre.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.