Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 2 februari 2013

Välkomna nya följare.

Med en bukett tulpaner önskar jag de nya följarna välkomna hit till bloggen.Det är så roligt att sitta och läsa dom kommentarer som ni skriver.Så dessa tulpaner är till er.
Glöm inte min utlottning av bok.
 
Det var många olika former och färger i den här buketten
Vita blommor är fint bland alla de andra färgerna.
Lördag igen och igår så var jag hos tandhygenisten så nu har jag lite ont i munnen och ändå så kände jag inget då hon skrapade bort tandsten.Brukar bara ha ont ett par timmar efter men den här gången är det lite värre.Ja, ja det går över.Bara skönt att få gnälla lite.
Vill du göra mig lite glad så skriv en  kommentar.
Ha en fin helg.
Nu ska jag besöka Håkans party.
 

2 kommentarer:

  1. Nog är det härligt med tulpaner alltid. Och när det är blandat i färgerna så är det nästan ändå roligare.
    Hoppas du slipper din värk i munnen så att du kan njuta av helgen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Härlig blombukett och duken vasen står på är så snygg.
    Kram!

    SvaraRadera

Om mig

Min bilder

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.