Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 2 mars 2013

69 år ung blir jag nu.

Ny bukett från R.Jag fyller år i morgon.Så jag fick dom idag blomsteraffären är ju stängd på söndagar.Vi ska bjuda dottern med familj på middag i morgon.R fixar huvudrätten och jag ska göra efterrätt.
Rosorna jag fick på alla hjärtansdag stod sig i hela två veckor.Det tycker jag var jättebra.
I den här buketten är det Nejlikor och ett vackert Gräs.Snyggt.

Färgen är lite svår att återge perfekt men det får duga.
Nästa år är det 70 år som gäller.Oj tror inte att det är sant att jag kommit så långt i livet
Tur man känner sig mycket yngre.
Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget.Många av er undrade om Rosmarinen stått i växthuset hela vinter utan värme.Och ja det har den.Blev så förvånad att det inte syntes några skador på den när det var så kallt en period.

Nu önskar jag er en skön helg med sol.Här har det klarnat upp och solen skiner.


Ha det fint.

Vi ses.

 


11 kommentarer:

  1. Congratulations on your birthday Gunsan and being 69 years young.

    Best wishes
    Ray

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen i morgon!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis på din dag! Jag hann inte kommentera ditt fredagsinlägg men det är verkligen fascinerande med att din rosmarin klarat hela vintern därute. Jag tog in min stora i vinterträdgården men den verkar stendöd :) Så nästa år blir det växthuset!

    Ha en härlig födelsedag!

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen! Hoppas du har blivit ordentligt firad. Jättefina nejlikor.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  5. GRATTIS lite i förskott!
    /EvaLinnea

    SvaraRadera
  6. Grattis då! det är sant man är inte äldre än man känner sig.
    Min rosmarin kollapsade på inglasad balkong i åt trotts att det inte var så kallt här i vinter. Undrar om den lever i roten vi får väl se.
    Ha en fin dag i morgon
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Stort grattis på din dag! Hoppas den blir fin! Kram!

    SvaraRadera
  8. Bamsegrattis till dig bästa Gunsan!
    Hoppas att du har haft en fin dag med god mat och trevligt sällskap. :)

    Grattiskramar
    Ina

    SvaraRadera
  9. lovely jubbly fantastic thanks so much

    my webpage - accident claims

    SvaraRadera
  10. Thanks for your personal marvelous posting! I really enjoyed reading
    it, you are a great author. I will make certain to bookmark your
    blog and definitely will come back later on. I want to encourage you continue your great work, have a nice weekend!


    Also visit my website - pożyczka gotówkowa

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.