Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 28 mars 2013

Glad påsk önskar jag er.

Ja nu så är Påsken här igen.Kommer att fira i lugn och ro hemma i år.Kanske dyker M upp och hälsar på.

Gårdagen fick jag lov att besöka vårdcentralen lite akut.Hade fått en inflammation i fotleden Och det var inte kul.Kunde knappt gå.Jag blev svullen och röd i huden .Så jäkla typiskt att det alltid ska  bli så här nu när jag hade kommit igång med mina promenader så bra.Nu måste jag äta upp den här tablettkuren  som räcker i 7 dagar.Sen blir det till att starta om igen och i mycket lugn takt och inte så långa sträckor till att börja med.

Men nu ska jag inte gnälla mer.Solen lyser och jag har det ju så bra.

Och det hoppas jag ni har med.

Än en gång  GLAD PÅSK.

Det här får bli mitt inlägg om säkra kort.
För är det något jag kan vara säker på så är det att när jag äntligen kommer igång att träna så får jag ALLTID någon skada så jag måste sluta.

Vill ni se roligare inlägg om säkra kort så gör ett besök hos

www.blandrosorochbladloss.blogspot.se

Önskar er en underbar påskhelg.
 

28 kommentarer:

  1. Vill önska dig också en riktigt fin påskhelg.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig med din fot !! Hoppas påsken blir underbar för er!!

    SvaraRadera
  3. Vilken otur men jag hoppas att det går snabbt över.

    Önskar dig en riktigt härlig påskhelg.

    Påskkram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en skön, vårlik Påskhelg. Tråkigt med foten just nu när det äntligen går att vara ute och pyssla.

    Solkram / Therése

    SvaraRadera
  5. Stackare - trist att ha ont och inte kunna röra sig normalt! Men så blir det ju för oss som har "kommit upp i åren" (vilket hemskt uttryck egentligen)!!
    GLAD PÅSK
    Susie

    SvaraRadera
  6. Ha en riktigt fin påsk! Finas mammis

    SvaraRadera
  7. Glad påsk önskar jag dig också! Hoppas foten blir bättre snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas att du blir bra snart och får en fin påskhelg! :)

    Kramen Ina

    SvaraRadera
  9. Hoppas det går över fort och ha en underbar påsk!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  10. Krya på foten!
    Önskar dig en fin påskhelg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Glad påsk och hoppas att foten blir bättre snart.

    SvaraRadera
  12. Ta hand om dig och foten...=)

    Påskkramar Ninni

    SvaraRadera
  13. Kikar in för att önska dig en riktigt GLAD PÅSK! Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Glad Påsk till dig också/CArita

    SvaraRadera
  15. Usj da. God bedring og ha en fin påske.

    SvaraRadera
  16. Så tråkigt med dina träningsskador. Kan bara försöka inspirera att ta det ännu försiktigare i början. Att ha en stark vilja att träna är ju en fantastisk grund att börja med, men sedan måste man tänka på att konditionen byggs upp mycket fortare än styrka i muskler och leder. Tänk långsiktigt. :-)

    När man läser råd om löpning så säger de att man aldrig ska öka träningsdosen mer än 10 % i veckan och bara öka en sak i taget (inte både springa längre och fortare alltså). Det är nog råd som passar all fysisk träning. Det låter i alla fall mycket logiskt och sedan jag hittade det rådet har jag i alla fall aldrig fått "jogging-skador". Men jag hinner iofs aldrig få upp något löptempo förrän årets säsong är slut heller, eftersom jag tar det så försiktigt. ;)

    Hoppas det blir sol och gott väder så att du i alla fall kan njuta av helgen även om du inte kan gå ut och promenera. Glad påsk!
    Och tack för din hälsning hos mig.

    SvaraRadera
  17. It's impressive that you are getting ideas from this post as well as from our dialogue made here.

    Also visit my web blog: digital printing durban

    SvaraRadera
  18. Glad Påsk till dig också.
    Säkra kort är alltid bra.
    Annika

    SvaraRadera
  19. Så tråkigt med foten. Hoppas det blir bra snart! Själv brukar jag bli förkyld så fort jag öppnar dörren till gymmet - trots att jag tycker att det är roligt.

    Hoppas du får en riktigt fin påsk!

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  20. Vilket fint påskpynt. Hoppas det rättar till sig med din fot snart. Ha det så bra.

    SvaraRadera
  21. GLAD PÅSK önskar EvaLinnea

    SvaraRadera
  22. Trist med din fotled, önskar dig god bättring och en fortsatt fin påskhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  23. Aldrig kul att käka massor av tabletter. Hoppas det kan räcka efter den kuren då!

    SvaraRadera
  24. I every time spent my half an hour to read this webpage's articles every day along with a mug of coffee.

    my web blog signage Western Cape

    SvaraRadera
  25. Hoppas fotleden läker snabbt!
    Ha en fin fortsättning på påsken.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  26. Thanks for some other great article. The place else could anybody get that kind of information in such an ideal approach of writing?
    I have a presentation next week, and I'm at the look for such information.

    Feel free to visit my website; general building & Construction

    SvaraRadera
  27. Usch då, det där lät ju inte som något roligt säkert kort. Hoppas verkligen att det ändrar på sig så det var det sista säkra kortet för dig.Och att du får bättre säkra kort nu
    Krya på dig och ha en lugn och skön Påsk.
    Kram Meta

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.