Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 30 mars 2013

Påskfärg.

 God fortsättning på påskhelgen.Har ni också soligt och fint.?
R köpte den här gula Begonian till oss.Han hade tänkt köpa påskliljor men han sa att dom såg inget vidare bra ut så han valde den här i stället.Bra val tycker jag.

Och med den här blomman välkomnar jag Charlotta som ny följare.
 

Kom ihåg att jag hade en gul kruka uppe på vinden som jag hämtade ner.Passade bra tillsammans.

Gul och vitt plus en påsk höna i glada färger.
Vi har haft M och hennes dotter här på middag.R bjöd på Wallenbergare med gräddsås.
Det var mums ska jag säga.Det kommer han att få bjuda på fler gånger.Sen så lånade dom vår bil  för dom ville ta en tur till Ikea en dag .Vi satt i uterummet och åt vår mat .Så skönt där idag .Solen skiner så härligt men tyvärr så är det lite blåsigt.
Tror jag ska ta en liten kort stillsam promenad i morgon.För foten har återhämtat sig jättebra.Tabletterna jag fick verkar vara bra.
Vi har haft lite roligt att se på idag.Två harar som har kärleksmöte här utanför hos oss.Fullfart där ska jag säga.Och igår så såg vi Räven komma tassande ner från berget och tog en liten tur runt i backen ovanför oss.En del dagar är det som ett litet Zoo här utanför.

Ha nu en fortsatt fin Påskhelg.

5 kommentarer:

  1. Good day! This is my 1st comment here so I just wanted to give
    a quick shout out and tell you I really enjoy reading your
    blog posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over
    the same subjects? Thanks!

    Feel free to surf to my web blog; business registration pty and trust

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka med ett term och ett sådant skådespel utanför. Glad påsk!

    SvaraRadera
  3. Läskigt med en räv när man har påskharar! Fast dom ska ju leva dom med..... :-(
    Vet inte om jag får till mina penséer idag, dom står fortfarande kvar på verkstan´ och gubben min ligger på sängen och läser en spännande bok. Efter gårdagens mek med ytterdörrens lås så verkar han inte alltför benägen att hjälpa mig med mina "vilda" idéer!

    SvaraRadera
  4. Ha en fortsatt härlig påsk!
    Solen skiner från en klarblå himmel och det är snart riktig vår!

    Kram

    SvaraRadera
  5. After looking over a few of the articles on your site, I seriously like your technique of writing a blog.
    I book-marked it to my bookmark webpage
    list and will be checking back in the near future.

    Please check out my web site as well and let me know how you feel.


    My weblog - vehicle signage Gauteng

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.