Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 5 mars 2013

Solen lyser och fåglarna kvittrar.

Sarah Lodge hälsar solen välkommen tillbaka med en vacker blomma.Hon får även vara välkomst hälsning till två nya följare.Blir så lycklig för varje ny som kikar in här hos mig.
Jag tackar för grattis kommentarerna i förra inlägget.

Idag fick jag lov att åka ner på stan och köpa ny bildskärm till Datorn.Fick inte fram någon bild längre på den gamla.Testade den hos R innan så att det inte var något fel inne i datorn.Men det blev ingen bild där heller.Men nu så har jag en ny och fin igen.
Titta här så vackert det blir med Farinan som ligger på baksidan av blomman.Det där är något som jag tycker mycket om på en del Auricler.

Borde gå ut och gå min promenad men det känns så motigt idag så det får vara.
Får vara duktig en annan dag.

Hoppas ni får en fin dag och kväll.

Vi ses.

7 kommentarer:


  1. Hei Signe
    Så nydelig, så fin farge det er på
    din auricel.
    Jeg droppet gåturen min i dag jeg også, det blåste så surt så det fristet mer å pusle litt inne.
    God onsdag fra Marit.

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade hit av en slump. Kul att se dina fina blommor, älskar nästan allt som växer! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Blir mer och mer förtjust i aurikler och din är bara helt underbar! Håller med dig om att "det vita pudret" är bedårande.
    Hej och kram från Törnrosa

    SvaraRadera
  4. Vilken ljuvlig blomma! Skönt att det ordnade sig med bildskärmen.

    Ha det gott!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott, vilka härliga blommor du fick, Karin

    SvaraRadera
  6. Aurikler är väldigt vackra, den du har bild på är jättefin. Ha det bra Carita

    SvaraRadera
  7. Så söt liten blomma:)
    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.