Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 1 april 2013

Medan vi väntar.

Då kan vi se på dom blommor som brukar vara bland de första som kommer fram i sin hela prakt på våren.Kanske känns tiden lite kortare då när man vet vad som snart kommer.För varje dag så kommer mer och mer av rabatterna fram.Och jag har sett tulpaner och krokus på väg upp.Så blir det bara lite varmare nätterna så kommer det att explodera av vårblommor.Så var så goda lite ögontröst medan vi väntar.

Ha det fint.










14 kommentarer:

  1. Tack för den härliga inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Hoppas vi snart får se alla vårblommor i trädgården också!
    Ha en fin måndag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fint med lite vårblommor. Jag tog en promenad i snön i vår trädgård och såg att en liten vintergäck som börjar visa sig där solen kommer till. I övrigt ser det riktigt bedrövligt ut. Ha en bra dag/ Carita

    SvaraRadera
  4. Oj så många fina foton på blommorna :)Jättefin blogg!

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt! Tack för ögonfröjden.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder på underbara vårblommor! Vi har också haft bra väder - t.o.m. sol idag. Men...då har jag inte ens stuckit ut näsan med Santos ens en gång. Rolle har tagit hand om det och jag har roat mig; Städat, lagat mat, bloggat och dessutom planerat för det roliga jag ska göra med penséerna! Så nu vet vi exakt vad vi ska ha i Visby i morgon!! Du kommer att känna igen det när du ser det.....

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken härlig blomtid att se framemot! Den där gula violen är ju alldeles bedårande!/Anja

    SvaraRadera
  8. Så positivt inlägg! Det behöver vi, så jag tackar! Och som du säger - snart är vi där, även om det är svårt att tro!
    Tack för dina fina inspirerande bilder!

    SvaraRadera
  9. Tack för de fina bilderna! Jag såg tussilago i dag för första gången i vår. Pappa hittade i slänten ner mot diket precis utanför trädgården. Älskar de små solarna.

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket för de tröstande vackra blommorna! Visst är det så att det snart kommer att explodera men attans vad segt det är.....

    Hoppas påsken varit härlig!

    kram

    SvaraRadera
  11. Sån´ längtan dina vårblommor väcker. Och allt ligger framför oss; våren, sommaren, trädgårdsgörat. Härligt.
    Kramar

    SvaraRadera
  12. First of all I want to say fantastic blog! I had a quick question which
    I'd like to ask if you don't mind. I was curious to find out how you center yourself
    and clear your mind prior to writing. I have had a difficult time clearing my mind in getting my thoughts out.

    I do take pleasure in writing however it just seems
    like the first 10 to 15 minutes tend to be wasted just trying to
    figure out how to begin. Any recommendations or hints?
    Kudos!

    Feel free to surf to my webpage ... recruitment Africa

    SvaraRadera
  13. Tänk att de snart kommer visa sig!
    Synd bara att vi ingenting kan göra, bara vänta...suck.
    Men den som väntar på nåt gott.....

    Solkram / Therése

    SvaraRadera
  14. Excellent, what a webpage it is! This blog presents useful facts to us, keep
    it up.

    my page ... Arizona Auto Insurance

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.