Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 25 april 2013

Och vinnarna är....

Dessa två går till Leena med bloggen
www.utomhusliv.blogspot.se
Du får Hopleys Coffie  och Walton Heath.
Och de här två vanns av Elzie med bloggen
www.essemiasscrapvarld.blogspot.se
Du får Trouble och Grimsom Glow.
Grattis till er båda.
Sen har jag dragit en tröstvinst som vanns av Acchleja-Carro Du får en som heter Miss Blue.
Hon har en blogg som heter
http://carbeagus-tradgard.blogspot.se


Den är mörkt blå och helt fylld.Dom jag har börjar blomma nu så det blir en med knopp som du får.
Nu vill jag ha era adresser så jag kan skicka er vinsterna
gunborg.u@glocalnet.net
Kommer posta paketen på måndag så bör dom ju komma fram i den veckan.
Ha en fin dag.




 

5 kommentarer:

  1. Super GRATTIS till de lyckliga vinnarna.

    Tack för en riktigt fin utlottning

    Jag skall försöka leta efter dessa otroligt fina sorter.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Nämen vilken tur jag har som vinner den tredje, hemliga vinsten! ;-) Tack snälla!
    Måste genast googla lite och titta på Fröken Blå! Och maila min adress, förstås! =)
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  3. Så kul! De är så underbart vackra, som små rosor. Kan inte tro att jag hade sån tur! Tack snälla!

    SvaraRadera
  4. Nej men gud så glad jag blev. Det ska verkligen bli kul att få hem den fina vinsten. Tusen tack för att du drog mig!
    Hoppas du har en fin dag.
    Kram Elzie

    PS! Titta hellre in på min riktiga blogg, http;//essemia.blogspot.com. Det är där jag "lever mitt liv", haha.

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS till vinnarna!
    Tack för en jättefin utlottning!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.