Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 22 april 2013

Shoppingtur.

I lördags så var M och jag på en liten utflykt.Vi åkte Kvarsebofärjan över till Vikbolandet och gjorde ett besök hos Viola Och hennes mycket trevliga butik där man skulle kunna handla hur mycket som helst.men den här gången lyckades jag behärska mig och kom hem med två saker.Den har gunghästen som är så fin.Passar bra där på skänken i vardagsrummet.
Och på nästa bild så är det mitt andra köp.En härlig linnekudde med så fint tryck.Den blev så bra i den grå soffan.

När vi klev ur bilen där hos Viola så kändes det som sommar temp.Och en hel del Fjärilar och humlor flög runt i hennes rabatter.Det blommade stora tuvor med scilla.Hemma hade vi vind från havet och den var iskall.
Här är adressen till hennes blogg och hon har även en webb butik.
www.violasromantiskahem.blogspot.se


Sen vill jag hälsa HWIT BLOGG varmt välkommen som ny följare.Blir så glad för alla nya som kommer.

Så vill jag påminna om min utlottning som det nu är bara några få dagar kvar tills det är dags att dra vinnarna.

Återstår bara att önska er en ny fin vecka.

5 kommentarer:

  1. Åh, den gunghästen var underbar!
    Ha det fint,
    Carina

    SvaraRadera
  2. Helt underbar häst och kudden var jättefin.

    Härligt inlägg om växthusstarten, där har du lite att pyssla med ;-)

    Vårkram / Therése

    SvaraRadera
  3. Jättefina fynd båda två.
    Ja tänk vad det ska blåsa alltjämt...tröstar mig med att det då torkar ut marken..meen så regnar det idag dårrå :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Hästen är jättefin den passar bra på din skänk. Vi hade en jättefin vårhelg men nu regnar det. Ha en skön kväll/Carita

    SvaraRadera
  5. ÅÅ den gunghästen kan gärna få flytta hem till mig också, jättefin!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.