Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 17 maj 2013

Lite terapi.

Blev bara tvungen att leka lite för att trösta mig när ryggen håller på att ta knäcken på.Tror den har passerat bäst före datum.Det brukar inte hålla på så många dagar,men den här gången är det kärvt.
Men i alla fall så satt jag och tittade på den här krukan och så började den snurra idéer i mitt huvud.Och så kom jag på det här.Blev ju inte så tokigt om jag får säga det själv.


Jag är så glad att den här Tulpanen Tulipa Oviedo Kommer tillbaka varje år.Så kul med den där fransiga kanten.


Har inget namn på den här men kallar den prinsess tulpan för när den är sluten så ser den ut som en prinsesskrona
Nu så får jag önska er en riktigt fin Pingsthelg med sol och värme.

5 kommentarer:

  1. Var rädd om dig! Så fina tulpaner. Ljuvligt frasiga och härliga färger. Åker till Mariefred imorgon med Anna. Känns härligt.

    Ha det fint, kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker lite sak.....

    ha en härlig Pingst själv och vi håller tummarna att vi slipper så mkt regn!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Trevligt pyssel och vackra tulpaner! Hoppas att ryggen blir bättre.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Usch för ryggproblem, hoppas de blir bättre fort för dig!!
    Ha en underbar helg!!!

    SvaraRadera
  5. En kruka med en fantasy-borg - så snyggt! Hoppas ryggen blir bättre. Ta hand om dig!
    Kram
    //Linda

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.