Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 20 juni 2013

Trevlig Midsommar.

Med en Ros
( Gråsten) och en Iris önskar jag alla bloggvänner en riktigt solig och fin midsommar.

Här har det blivit riktigt varmt nu.Kom hem idag efter ett besök hos sonen i sommarhuset.Och när vi klev ur bilen så kändes det hur mycket varmare det var här.
Kom några droppar regn där i natt,men det torkade snart upp.Här hemma hade vi just inget i regnmätaren heller.
Det här var första besöket i år och hoppas det kan bli fler.

Ha nu en fin Midsommar.

3 kommentarer:

  1. Jag önskar dig med en riktig gött Midsommar!!! Kram,Karla.

    SvaraRadera
  2. Hej Gunsan!
    Önskar dig en fin fortsättning på midsommaren! /Anja

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hade en lika fantastisk midsommarkväll som vi på Gotland!
    TREVLIG FORTSÄTTNING
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.