Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 10 juli 2013

Det regnar äntligen.

Ett kort inlägg för att berätta att vi äntligen får ordentligt med regn.Tyvärr så  blåser det som attan också så mycket kommer väl att ligga platt i morgon.Fast inget att göra något åt nu .
Vi har haft några varma och sköna dagar som vi tillbringat i var sin stol på altanen.Jag har läst massor med böcker och bra njutit .Ibland är tillvaron så skön.
Ha en skön sommar.

2 kommentarer:

  1. Härligt med regnet som äntligen kom, det var verkligen efterlängtat. Ha det bra/Carita

    SvaraRadera
  2. Det är skönt att det kom några droppar för då slipper man för en kväll gå med vattenslangen......
    Jag har påbörjat min semester idag och räknar mad att läsa mååånga böcker :)

    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.