Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 12 juli 2013

Från Fru Andersson




Måste bara visa dom här Turkosa krukorna som jag fick hem idag.En sån underbar färg.
Som ni ser på dom första bilderna så finns den i rosa med.Men jag föll för den turkosa.Passade så fint ihop med växterna som står i dom nu.En Hibiscus för utomhusliv som jag sått nu i våras.Och en Blomsterlönn.

Ni ser länken till webb-butiken uppe i högerspalten.Gå gärna in där och kika runt ,där finns mer fina saker.Jag kommer själv att handla mer där.Men man måste ta lite i taget.

Dom första korten har jag lånat från butiken(Fick lov att göra det)och där ser ni den rosa krukan också.

Här går den ena dagen efter den andra i ett lugnt och skönt tempo.Fick hem ett par nya böcker idag som jag ska ägna helgen åt att läsa

Hoppas ni med har det lika rart..

4 kommentarer:

  1. Ja det är underbara sommardagar vi har nu. Min eftermiddag ska ägnas åt att plocka lite vinbär. Ha det bra och krukorna är jättefina! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Så vackra krukor du har köpt! ♥

    Önskar dig en fin söndag!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  3. Håller med om att krukorna var jättefina och dom turkosa var ett bra val av färg.

    Just nu ringer kyrkoklockorna här i byn. Ska gå ut och sitta på altanen och njuta av solen och värmen.

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.