Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 1 juli 2013

Tror jag tar lite semester från bloggen nu.

Det känns som att jag behöver det.Och av besöken går att utläsa att många har tagit semester från allt vad bloggande heter.
Så jag återkommer efter en tids vila med nya bilder från min trädgård.

Vår Prakttry blommar enormt mycket i år. Den är superfin måste jag säja.Ser ut som en karamell med sina vita och rosa blommor.Och gröna blad med vita kanter.

Nu säger jag hejdå ett litet tag.Hoppas ni som har semester får ett underbart väder så ni kan samla krafter tills ni måste börja jobba igen.

Ha det fint.
  

10 kommentarer:

  1. Då får jag önska dig en skön och välförtjänt bloggsemester!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Blogga skall man bara göra när man känner för det. Önskar dig en underbar sommar och välkommen tillbaka när blogglusten infinner sig igen!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis ditt tänk!
    Vädret är alldeles för fint för att hänga framför datorn....

    Kram och ha en härlig bloggvila ;)

    Veronica

    SvaraRadera
  4. Ha det så gott Gunsan!

    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  5. Ha det så bra så länge!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  6. Det gör du alldeles rätt i. Önskar dig en skön sommar.

    SvaraRadera
  7. Ha en underbar semester!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Ha det så skönt! /Anette

    SvaraRadera
  9. Känner man att man vill vila sig lite från bloggandet ska man naturligtvis göra det! Så ha nu en riktigt skön och avkopplande semester!!

    SvaraRadera
  10. Hejsan Gunsan!
    Så klart tar du semester när det känns så! Själv lägger jag inlägg i ett imponerande tempo trots att ingen tycks läsa dem;))))! Det är ju nu som det finns så mycket att berätta och visa;)!
    Ha en fin semester från bloggandet! Men, var beredd på att du ångrar dig rätt snart;)))! /Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.