Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 21 augusti 2013

Så blev det.


Helnöjd med min bänk.Blev så snyggt med den svarta färgenOch den rostiga haren och ängeln har fått en ny plats där.
Har nästan målat klart hyllan,har bara lite kvar som jag gör i morgon.Fick telefon från vår förra grannfru som undrade om hon fick komma och prata bort en stund.Klart hon fick.Så vi blev sittande och bubblade en bra stund,och sedan hon gått kände jag inte för att plocka fram målarburken igen.Hängde en maskin tvätt och sedan tog jag kväll.
Har vart en så härlig dag med lagom värme att jobba i.Och bra torkväder.
Och i kväll börjar ju Trädgårdsonsdag igen.Bra.
Ha nu en fin kväll.
 

2 kommentarer:

  1. Här har du jobbat halva dagen, tror jag!! Men, inte vidare snällt att ställa fram ett TOMT grötfat till tomten. ;-)

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Det blev supersnyggt! :)

    Kram Anna

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.