Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 27 augusti 2013

Varde ljus.

Det blir så bra ibland.Eller vad säger ni.Satte en lampa vid Trollhasseln som jag riktade mot stammarna.Nu ser man ju hur vackra dom är.
och i affären hade de den här fågeln med en rund lampa i magen.Solcellsdriven.Kunde inte motstå den.Där fanns även en hund som står på bakbenen med lampa .Var lite svårt att välja.



Det här blir mums idag med vaniljsås till.
Smördegsäppelkaka.

Så här fint lyser fågeln på kvällen.
Det blir ju fort mörkt nu om kvällarna så då är det mysigt med lite belysning i trädgården.
Nej nu har jag inte tid mer att sitta här .Har mycket som väntar idag.
Vi ses.

3 kommentarer:

  1. Mysigt när man kan börja tända belysning ute. Äppelkakan ser mumsig ut, härligt när man kan använda sina egna äpplen. Ha en skön sensommardag/Carita

    SvaraRadera
  2. Fint att ljus sätta trädgården. Vi har några spottar riktade mot trädstammar.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Verkligen lyckad belysning mot ormhasselstammen!Belysning ä alltid så fint i trädgården. Jag har alldeles för lite av den varan.
    Solcellslampor i all ära - jag har själv rätt många - nu har man glädje av dem när solen skiner flera timmar per dag men sedan när det blir mörkare och dagarna kortare har man ju ingen glädje av dem.Din fågel är dekorativ dock även utan belysning;)!/Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.