Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 5 augusti 2013

Vilken värme.Vet inte om jag ska gilla läget eller inte.Man får ju inte något gjort,men å andra sidan så är det inget som inte kan vänta.Fast vi går vår morgonpromenad varje dag efter frukost.Sen är det bara att ställa sig i duschen när man kommer hem.
Den underbart söta Golden Hind .Aurikler.

En till skönhet.
Grimson Glow
Doftliljor i kruka.Mmmm så gott den doftar.

En halvfylld Höstanemon.Den gillar jag.

I samma rabatt blommar Tigerliljorna.
I dag är det nog många som börjat jobba efter sin semester.Bla.vår dotter och sonhustrun.Men det verkade som om dom var nöjda med sina semestrar och hade haft det skönt.
Och det har R och jag med fast vi har ju alltid semester nu för tiden.Inte helt fel.

Hoppas ni som har slut på ledigheten är nöjda och glada.Det är kanske lite svårt att krypa inomhus nu när vädret är så ljuvligt.
Men ha det .



PS: hur kommer det sej att vi helt plötsligt har fått in reklam i våra inlägg. Varför ska vi visa sånt utan att få någon ersättning.Ja jag bara undrar om någon vet.DS

Jaha ja nu spökar det.Plötsligt så är det borta.Vad är det som händer?
 

1 kommentar:

  1. Men Åh! Vad dina Auriklar blommar fint! Ingen av mina har blommat i år!
    Inte de jag beställde och inte min gamla heller....
    Skumt?!

    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.