Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 30 september 2013

Gamla saker.

Möblerade om i vårt fönster i vardagsrummet i helgen.Fick för mig att prova att sätta min gamla pigtittare där.Den har troligen suttit på en byrå eller liknande förut.Tycker det blev bra och mammas gamla syskrin fick plats mellan dom små lådorna.Dom turkosa krukorna gör sig fint mot det mörka trädet som den är gjord i.

Själv har jag tagit lite ledigt från trädgården ett tag väntar på att händerna ska bli bättre,vilket verkar som att det dröjer.Men nån gång ska det väl lugna ned sej.
Ska till tandhyginisten senare och förra veckan var jag och lagade ett hål .Nästa 1000kr för ett litet hål som det inte tog en kvart att fixa.Bra timpenning dom har.
Hoppas ni har samma fina väder som vi.
Ha det bra.


1 kommentar:

  1. Vackert fönsterstilleben! Att gå till tandläkare är helt otroligt dyrt, men så är det väl staten som satt priserna också!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.