Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 11 september 2013



Höst?Ja enligt mina två  Benvedsbuskar så är det så.Dom har fått den där härligt röda färgen .Höstfärgen.
Men många andra växter dom börjar blomma ännu en gång.
Lite upp och nervända världen just nu.
Även idag är det en så skön temp ute.Kom hem för en stund sedan efter en långpromenad och var mycket varm.
Idag blir det en paus från trädgården för händerna kommer åter med ett bakslag inte så svårt den här gången.Men dom får vila en dag.
Ni missar väl inte Trädgårdsonsdag på TV.
Ha en fin dag.

4 kommentarer:

  1. Benveden är jättefin på hösten fast våra har inte fått någon höstfärg ännu.Vi har ju så torrt så jag trodde dom skulle höstfärger tidigt men så är det tydligen inte. Ha en skön helg./Carita

    SvaraRadera
  2. De är fina tänk att ha 2 vilken lyx.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fin benveddu har. Min har inte gillat läget och kämpar för sin överlevnad./Anja

    SvaraRadera
  4. Attans! Ännu ett år har gått och jag har ännu inte planterat denna underbarar höstföreställning. Glömmer ju bort den hela tiden men blir påmind varje höst, av de små sötnosarna med sitt glödande mitt.

    Kram / Therése

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.